U okviru aktivnosti Laboratorija za istraživanje ranih motoričkih ponašanja / Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet / objavljena je brošura "Klasifikacijski sustavi funkcioniranja za djecu s cerebralnom paralizom".

Autorice brošure su studentice preddiplomskog studija Rehabilitacija Katarina Galić, Izidora Mustak i Lea Pocintela, pod mentorstvom doc. dr. sc. Ana Katušić.

Brošura je namijenjena stručnjacima koji rade u području edukacije, rehabilitacije i zdravstvene skrbi djece s cerebralnom paralizom, kao i s njihovim obiteljima.

Klasifikacijski sustavi funkcioniranja su danas međunarodno prihvaćeni instrumenti klasifikacije koji opisuju razinu funkcioniranja djeteta s cerebralnom paralizom u različitim razvojnim područjima. Njihova primjena je jednostavna i brza. Klasifikacijski sustavi funkcioniranja olakšavaju komunikaciju između roditelja i stručnjaka, kao i između stručnjaka različitih profila. Također nam omogućuju ne samo bolje razumijevanje sposobnosti djeteta, već i potrebe za podrškom i prilagodbom aktivnosti, materijala i okruženja. 

Cilj brošure je informirati stručnjake i roditelje o klasifikacijskim sustavima funkcioniranja te objasniti njihovu primjenu i ulogu u praćenju, procjeni i planiranju edukacijskih i rehabilitacijskih programa za djecu s cerebralnom paralizom.

Brošuru možete preuzeti ovdje: Klasifikacijski sustavi funkcioniranja za djecu s cerebralnom paralizom